1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel Vodafone hatta ihtiyacım var

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve serkanhzl tarafından 23 Kasım 2015 başlatılmıştır.

  1. serkanhzl

    serkanhzl
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    28
    56
    7
    80
    Scania
    TruckersMP Profili
    Arkadaşlar yeniden merhaba. Geçen sefer de bu konu ile ilgili bir konu daha açmıştım. Işim görüldüğü için konu kapatıldı teşekkür ederim ilgilendiğiniz için. Yine bu Vodafone sinema kampanyası için konu açıyorum. Yardım edebilecek arkadaş var mıdır. Bir önceki konu da yardım edildi onun içinde teşekkür ederim. Iyi forumlar.

    Nasıl kod alabilirim diye soran arkadaşlar varsa;

    BILET yazıp 6666 ya göndermeleri yeterlidir. :)
     
  2. opel57

    opel57
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    24
    1.074
    743
    230
    Scania
    TruckersMP Profili
    abi eğer ilerde steam ile oyun almayı düşünüyorsanız vodofoneli olarak vodofoneyi tavsiye etmem ayrıca konuşmamak için dakikalarımı indirin diyorum habire hediye veriyorlar :D ne tuhafız :D
     
    KadirhaNÖzer bunu beğendi.
  3. serkanhzl

    serkanhzl
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    28
    56
    7
    80
    Scania
    TruckersMP Profili
    Kardeşim ya ben mecburiyetten dolayı aveali oldum yoksa o kadar da işim olmaz :D En son konu açtığım da yardım edenler oldu Allah razı olsun. Hazır filmler de var gidelim istiyorum. O kadar para vermektense yarısını verelim :D
     
    opel57 bunu beğendi.
  4. opel57

    opel57
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    24
    1.074
    743
    230
    Scania
    TruckersMP Profili
    haklısın abi özür dilerim :Oops: ben sadece oyun için düşünüyorsan diye demiştim haklısın abi :Oops:
     
  5. serkanhzl

    serkanhzl
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    28
    56
    7
    80
    Scania
    TruckersMP Profili
    Yok be dostum estağfirullah 8--)
     
    opel57 bunu beğendi.
  6. KadirhaNÖzer

    KadirhaNÖzer
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    1.225
    1.399
    220
    Scania
    TruckersMP Profili
    Sinema da bir kart var adını hatırlamıyorum ama onla ilk seansta 6 TL falan oluyo girişler