1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Eklenti (SP) [ATS] VOLVO VNL670 v1.5.1 Tuning Mod

Konusu 'Eklentiler / Modlar (SP)' forumundadır ve Bodyguardxp38 tarafından 19 Aralık 2016 başlatılmıştır.

  1. BodyguardXP

    BodyguardXP
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    4.153
    509
    270
    Scania
    TruckersMP Profili
    Americann Truck Simulator
    VOLVO VNL670 v1.5.1 Tuning Mod

    -----------------------------------------------
    -►│Credits: Aradeth, Kriechbaum, Piva, ohaha, RJL, AlexeyP, Martinezio, Ventyres, ZilpZalp, Nordisch, cZak, Samson, Scania124L, loogie, kamaz, Snekko, TruckManiac, Malcom37, Peerke 145, vovangt4 ,AU44, None, Big Bob, SCS
    -►│Sürüm: 1.5
    ------------------------------------
    ✔İndirme [Download] Link:
    http://sharemods.com/4mkccg9scm6s/Aradeth_Volvo_VNL670_v1.5.1_ATS.scs.html
    --------------------------------------------------------------------------
     
    Induced ve BatuTR0661 bunu beğendi.
  2. BatuTR0661

    BatuTR0661
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    538
    1.094
    230
    O ışıklar ne öyle yav :D
     
  3. AHESTE 58

    AHESTE 58
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    31
    11
    1
    65
    TruckersMP Profili
    Farklı bir araç denemek lazım :)
     
  4. qmerzM

    qmerzM
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    15
    6
    65
    TruckersMP Profili
    Işıklar biraz Ankaranın gece hayatını içeren mekanlara benzemiş :)

    Not: En fazla bu kadar sansür yapabildim :D
     
  5. ArkaCadde

    ArkaCadde
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    34
    113
    57
    110
    Volvo
    TruckersMP Profili
    mp de kullanılıyor mu bu
     
  6. UlasCaNN

    UlasCaNN
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    26
    1.347
    1.786
    250
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Mpde olmuyor sp modudur.
     
  7. ArkaCadde

    ArkaCadde
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    34
    113
    57
    110
    Volvo
    TruckersMP Profili
    teşekkür ederim
     
  8. euler pi

    euler pi
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    40
    21
    12
    85
    hersey cok guzel ama sesler bambaska
     
  9. SevketKADI

    SevketKADI
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    73
    14
    110
    Scania
    TruckersMP Profili
    Teşekkürler o_O
     
  10. euler pi

    euler pi
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    40
    21
    12
    85
    volvo 500bg lik motorunun sesini cok iyi benzetmisler.