1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Genel Pc'de 2 Joystick İle Oynanabilecek Oyun Tavsiyeleri...

Konusu 'Konu Dışı' forumundadır ve MortalBlow tarafından 29 Kasım 2018 başlatılmıştır.

  1. MortalBlow

    MortalBlow
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    30
    16
    105
    Scania
    TruckersMP Profili
    Dostlar Merhaba ;
    Arkadaşınızla Beraber Aynı Pc'den 2 Joystick Bağlayıp Oynıyabileceğiniz Oyun Tavsiyelerinde Bulunurmusunuz ?

    NOT
    -HER TÜRLÜ KATEGORİDE OLABİLİR.
    -HER TÜRLÜ PLATFORMDA OLABİLİR. (Steam, Origin , Torrent , vs.)
     
  2. Extreme

    Extreme
    Administrator
    Plaka

    1.439
    4.356
    300
    Volvo
    2 joyistick ile genelde oynanan oyunlar az çok belli yada sınırlı, benim tavsiyem Mortal Combat'tan yana alternatif olarakta Pes serisi olabilir.
     
    HellorD TV ve MortalBlow bunu beğendi.
  3. Rustoocas

    Rustoocas
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    6
    1
    50
    Scania
    TruckersMP Profili