1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ramazan ayı boyunca düzenlediğimiz konvoylara katılmak istemez misin? Ayrıntılar İçin Tıkla!
  2. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  4. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Çözüldü Online İş Alma Problemi

Konusu 'Çözülmüş Sorunlar' forumundadır ve SLM CNM NBR tarafından 23 Aralık 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. SLM CNM NBR

    SLM CNM NBR
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    29
    5
    0
    50
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Arkadaşlar merhabalar. Ben oyunu daha dün aldım steam yılbaşı indiriminden. Öncelikle çok güzel yapmışlar. Hele ki World Of Trucks özelliği çok süper olmuş. World of Trucks sitesine kaydımı yaptım. Kredilerle bir Mercedes aldım :) ( Sıra kredi borcunu ödemede ) yanlız World Of Trucks'tan uzun yok işleri alabiliyormuşuz. Ama ben internetten iş aldığım halde oyunda gözükmüyor bir sorun mu var yoksa ben mi yapamadım çözemedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Multiplayer oynamak isteyen arkadaşlar beni Steam'den de ekleyebilir... İyi Forumlar, Hayırlı akşamlar :) :)
     
  2. ismail

    ismail
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    24
    2.170
    708
    210
    Volvo
    TruckersMP Profili
    @SLM CNM NBR,
    Oyuna giriş yaptığınız alanda, iş seçtiğiniz bölgede, " Online İşler " kısmı mevcut'mu
     
  3. @SLM CNM NBR
    Multiplayer için 1.22 sürümü henüz yayınlanmadı. Bu bahsettiğiniz özelliği şuan için sadece Singleplayer'da kullanabilirsiniz.
     
  4. CaptainLonely

    CaptainLonely
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    1
    0
    70
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Hocam MP için ne zaman yayınlanır ? Bilginiz yoksa tahmini bir süre verir misiniz? Steam güncelledi oyunu multiye giremez oldum eski sürüme dönmek için de 820 mb dosya inmesi lazımmış internetim çok yavaş o yüzden indirmedim mp güncellemesini bekliyorum.
     
  5. ismail

    ismail
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    24
    2.170
    708
    210
    Volvo
    TruckersMP Profili
    World of trucks, online işler geldiği için bunu multiplayer'e uyarlamak uzun sürecektir ama multiplayer yapımcıları geçtiğimiz günlerde, bir duyuru yaptı duyuruda " 1.22 Multiplayer güncellemesi neredeyse tamamlandı " dediler şuanlık durum için eli kulağında diyebiliriz.
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 24 Aralık 2015
  6. SLM CNM NBR

    SLM CNM NBR
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    29
    5
    0
    50
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Z
    Zaten singleplayer'den bahsediyorum :)
     
  7. Scarface34

    Scarface34
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    26
    154
    95
    155
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    @SLM CNM NBR
    Online İş almaya daha var ama işleri diğer oyuncularla senkronize edebilirsin. Örneğin arkadaşınla beraber oynarken aynı işleri alabilirsiniz.
    Konusu burada bak. İşleri Diğer Oyuncularla Senkronize Etme

    Bu arada söylemeden edemeceğim sanırım. Lakap ve profil resmi manidar...
     
  8. SLM CNM NBR

    SLM CNM NBR
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    29
    5
    0
    50
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Hayır Serbest Çalış ve Tek Seferlik İş var sadece.Ama izlediğim videolarda hep online işler mevcut bende neden görünmüyor anlamadım :S
     
  9. corbanez

    corbanez
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    1.292
    1.905
    200
    Renault
    TruckersMP Profili
    Bunu yapabilmek için oyunun 1.22 sürümünde olması gerek. Oyun giriş ekranında profilinizi World of Trucks 'a bağladığınızdan emin olun. WoT üzerinden Job Market 'a tıklayarak işi alın. Oyuna girdiğinizde sol üstte bildirim şeklinde WoT 'tan aldığınız iş görünecektir, tıklayarak işi başlatabilirsiniz.
     
    DarkBlueRZ bunu beğendi.
  10. YavuzReis

    YavuzReis
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    30
    7
    0
    65
    Volvo
    TruckersMP Profili
    bir kere şehir seçebiliyorsun başlangıçta sonra kafasına göre gitdiğin yere işler çıkıyor world of trucks da bi sorun var yani her zaman ilk seferde olduğu gibi şehiri seçemiyorsun buda ayrı bi sorun tabi
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.