1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Teknoloji Klavyede Donma

Konusu 'Teknoloji / Diğer Oyunlar' forumundadır ve ahmet91 tarafından 8 Ağustos 2017 başlatılmıştır.

  1. ahmet91

    ahmet91
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    1.368
    1.105
    200
    Scania
    TruckersMP Profili
    Arkadaşalar merhaba kablosuz klavye ve mouse kullanıyorum mousede sıkıntı yok ama klavye bazen 4-5 saniyeliğine donuyor bi çözümü var mı ?
     
  2. mag339

    mag339
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    133
    37
    120
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Klavye alıcıya yakın olsun biraz kasa arkasında bıraktıysan zor çeker.
     
    eneskilic5567 bunu beğendi.
  3. Enes55

    Enes55
    Administrator
    Plaka

    1.158
    2.667
    300
    Scania
    Klavyen, kablosuz ise, klavyenin pili zayıflamış olabilir mi ? :)
     
    mag339 bunu beğendi.
  4. ahmet91

    ahmet91
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    1.368
    1.105
    200
    Scania
    TruckersMP Profili
    pil değiştirdiğimdede aynı

    alaksı olcağını sanmıyorum mouse ile klavye tek usb takım olark almıştım mouse çatır çutur çalışıyor

    gerekliysew şuda klavyenin modeli: EVERST KM-9670
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 8 Ağustos 2017
  5. DursunAltung

    DursunAltung
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    26
    945
    1.079
    165
    Scania
    TruckersMP Profili
    Bazı mouse veya klavyelerde belli bir zaman sonra kendi kendine offine yapar. Bu klavye sizde olabilir mi ?
     
  6. ahmet91

    ahmet91
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    1.368
    1.105
    200
    Scania
    TruckersMP Profili
    ama böyle anlık oluyor 4-5 saniye falan sürüyor
     
  7. EmirSafran

    EmirSafran
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    238
    95
    110
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Bende kablosuz kullanıyorum Klavye ve fare klavyede bu olmuyor da fare de 1-2 saniye takılma oluyor arada pil değiştirdiğimde düzeliyor bende. Fare daha çok pil tüketiyor neden bilmiyorum :D bir de Usb nin yerini değiştirmeyi dene mesela 1 port alta ya da yana takmayı denermisin.