1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Eklenti (SP) Euro Truck Simulator 2: Skin Paylaşımları

Konusu 'Eklentiler / Modlar (SP)' forumundadır ve Selimm tarafından 25 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Dorse yapımında nasıl gidiyorum

Bu anket 4 Ekim 2015 tarihinde kapatılmış.
  1. iyi

    5 oy
    31,3%
  2. kötü

    8 oy
    50,0%
  3. idare eder

    3 oy
    18,8%
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. BulleTradek

    BulleTradek
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    906
    198
    180
    Scania
    TruckersMP Profili
    bence forumun skini yapabilirsen güzel olabilir ama bu skinde güzel olmuş
     
    ByMoD bunu beğendi.
  2. Güzel olmuş ellerine sağlık
     
  3. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Neden olmasın ki forum yetkilileri istedikten sonra veyahut da bir sakınca yoksa yapabilirim.

    Teşekkür ederim.
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 17 Temmuz 2016
  4. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Merhaba arkadaşlar.
    1 gün önce İzmir Saat Kulesi Skins modumu yayınlamıştım.Bugün ise modun 2. versiyonunu paylaşmak istedim. Mod da bir önce ki saat kulesi skinsi de mevcuttur. Umarım beğenirsiniz. Diğer mod konumda da belirttiğim daha önceleri skins çalışması yapmamıştım.Hatalarım var ise kusura bakmayın. İyi forumlar. İyi oyunlar.
    [​IMG]
    [​IMG]

    Kurulum
    -Modu indirip, Belgelerim/Euro Truck Simulator 2/mod klasörünün içine atın.
    -ETS2’yi single player olarak açın.
    -Mod Yöneticisi kısmından modu etkinleştirip Uygula butonuna basarak kaydedin.
    -Çekici galerisine gelerek herhangi bir çekici seçerek skinsi kullanabilirsiniz.

    Not: 1’den fazla dorse modu oyunda çökmeye sebep olabilir.

    Yapımcı
    ByMoD


    İndirmeLinki
    http://s4.dosya.tc/server2/tud964/izmirSkins_V2.rar.html

    Kaynak gösterilmeden paylaşılması kesinlikle yasaktır.
     
    AEmre35 bunu beğendi.
  5. akbabax3

    akbabax3
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    7
    0
    50
    Scania
    TruckersMP Profili
    Eline Saglik abi cok güzel olmus basarilarin devamini diliyorum SEVILIYORSUN ABI <3
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 18 Temmuz 2016
  6. Greybeard

    Greybeard
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    1.150
    1.540
    250
    TruckersMP Profili
    @ByMoD
    Küçük bir tavsiyede bulunayım, ani renk geçişleri hoş bir görünüm için engeldir, şablonda farklı kısımların bir araya gelecek kenarlarına benzer renkler vermeyi denerseniz daha akıcı ve hoş bir görüntü elde edersiniz.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Kaan BATU, ByMoD ve AhmetF bunu beğendi.
  7. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Oncelikle teşekkür ederim. Dediğin doğru ama dedigim gibi ilk skins calismalarim ancak tavsiyeni gerçekten dikkate alicam. Bir sonra ki çalışmalarda uygulamasini yapıcam Tavsiye için tekrar teşekkür ederim.

    Teşekkür ederim. <3
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 18 Temmuz 2016
    Semihcan bunu beğendi.
  8. KG Kadir

    KG Kadir
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    23
    49
    35
    50
    TruckersMP Profili
    BrkErd48 bunu beğendi.
  9. UlasCaNN

    UlasCaNN
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    26
    1.347
    1.786
    250
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Dorseyle uyumlu olmuş güzel bir mod
     
  10. KG Kadir

    KG Kadir
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    23
    49
    35
    50
    TruckersMP Profili
    Teşekkürler
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.