1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Eklenti (SP) Euro Truck Simulator 2: Skin Paylaşımları

Konusu 'Eklentiler / Modlar (SP)' forumundadır ve Selimm tarafından 25 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Dorse yapımında nasıl gidiyorum

Bu anket 4 Ekim 2015 tarihinde kapatılmış.
  1. iyi

    5 oy
    31,3%
  2. kötü

    8 oy
    50,0%
  3. idare eder

    3 oy
    18,8%
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    İnşallah.Tekrardan teşekkürler.
     
  2. BronzeTV

    BronzeTV
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    28
    63
    7
    65
    Scania
    TruckersMP Profili
    İlerisini Getirmen dileğiyle,Çalışman gerçekten iyi bir yerlere gelecektir umarım.
     
  3. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    İlerisi inşallah gelecek. Teşekkür ederim.
     
  4. ANKASelahattin

    ANKASelahattin
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    20
    3
    85
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Eline Emeğine Sağlık güzel bir mod etsmp'de görmek ümidiyle
     
  5. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Teşekkür ederim. Mp icin sanırım biraz geç kaldık.
     
  6. Ghost

    Ghost
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    788
    2.603
    300
    :elinesaglik:
     
  7. Vueenx

    Vueenx
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    1.517
    1.108
    220
    Scania
    TruckersMP Profili
    Eline Sağlık Güzel Çalişma
     
  8. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Teşekkür ederim :)

    Teşekkür ederim.V2 için yakın zmanda çalışmaya başlıcam.

    2. mod'da eklenecek skıns için çalışmalara başladım ufak ufak. İlk olarak daf üzerinde tamamlandı.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 17 Temmuz 2016
    harunkynr bunu beğendi.
  9. Ghost

    Ghost
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    788
    2.603
    300
    Bu öncekinden de güzel olmuş başarılar :
     
  10. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Çok sağolun. Böyle destek gördükçe insan daha iyisini yapmak istiyor.Keşke mod yapan arkadaşlar ile bir ekip olabilsek.
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.