1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Eklenti (SP) Euro Truck Simulator 2: Skin Paylaşımları

Konusu 'Eklentiler / Modlar (SP)' forumundadır ve Selimm tarafından 25 Aralık 2014 başlatılmıştır.

Dorse yapımında nasıl gidiyorum

Bu anket 4 Ekim 2015 tarihinde kapatılmış.
  1. iyi

    5 oy
    31,3%
  2. kötü

    8 oy
    50,0%
  3. idare eder

    3 oy
    18,8%
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.
  1. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Herkeze merhaba
    Mod yapmayı her zaman sevmişimdir.Tanıyan arkadaşlar biliyor ki mp uyumlu modlar da yaptım. Ancak daha önce hiç skins çalışmasında bulunmamıştım. ilk skins çalışmamdır. İlla ki hatalarım olmuştur.Anlayış ile karşılayacağınızı umuyorum. Lütfen eleştiri yapacak arkadaşalar bu duyurumu dikkate alarak yaparsa sevinirim.Her zaman emeğe saygı.

    Bir İzmir'li olarak İzmir saat kulesi skinsi yapmak istedim. Umarım beğenirsiniz.​

    [​IMG] [​IMG]
    Kurulum
    -Modu indirip, Belgelerim/Euro Truck Simulator 2/mod klasörünün içine atın.
    -ETS2’yi single player olarak açın.
    -Mod Yöneticisi kısmından modu etkinleştirip Uygula butonuna basarak kaydedin.
    -Çekici galerisine gelerek herhangi bir çekici seçerek skinsi kullanabilirsiniz.

    Not: 1’den fazla dorse modu oyunda çökmeye sebep olabilir.

    Yapımcı
    ByMoD

    İndirmeLinki
    http://s5.dosya.tc/server2/15h4t9/IZMIR_SAAT_KULESI_SKINS_V1.rar.html

    Kaynak gösterilmeden paylaşılması kesinlikle yasaktır.


     
    Son düzenleme: 18 Temmuz 2016
    Kiesza, harunkynr ve AEmre35 bunu beğendi.
  2. UlasCaNN

    UlasCaNN
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    26
    1.347
    1.786
    250
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Bayağı başarılı bir mod
     
  3. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Teşekkür ederim.
     
  4. HasanBey TV

    HasanBey TV
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    164
    115
    160
    Volvo
    TruckersMP Profili
    güzel bir çalışma eline sağlık .
     
  5. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Çok sağolun teşekkür ederim.
     
  6. emrah6123

    emrah6123
    Kayıtlı Kullanıcı

    30
    3
    2
    0
    güzel olmuş abi dewamını bekleriz inşallah :)
     
  7. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Teşekkür ederim. İnşallah devamı gelicek.
     
  8. BulleTradek

    BulleTradek
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    906
    198
    180
    Scania
    TruckersMP Profili
    Çok güzel olmuş ama 2 farklı skin mi var yoksa güneşten mi biri soluk diğeri sarı gözüküyor
     
  9. EmrahKAPLAN

    EmrahKAPLAN
    Medya Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi

    39
    966
    1.858
    205
    Scania
    TruckersMP Profili
    Öncelikle çok teşekkür ederim. Resimlerde ki ton farkı birisini çekerken ayarlar normal olarak çektim diğerin de ise ayarları biraz yükselttiğim için o şekilde farklılık gösterdi.Yani ikiside aslında aynı tonlarda sadece ayarlardan dolağı oldu.
     
  10. BulleTradek

    BulleTradek
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    906
    198
    180
    Scania
    TruckersMP Profili
    Yinede ellerine sağlık inşallah ilerisini getirirsin
     
Konu Durumu:
Yanıtlara kapalı.