1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Eklenti (SP) ETS2 : Hazır Save Dosyası V1 - V1+

Konusu 'Eklentiler / Modlar (SP)' forumundadır ve Cemsnbc tarafından 15 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

  1. karnasta

    karnasta
    Kayıtlı Kullanıcı

    28
    1
    0
    0
    Mp oynamak istiyorumda bende alabilirmiyim parolayı sorunsuz çalışıyor save dosyası fakat çevrimdışı oynıabiliorum bu şekilde şimdiden tşklerr

    Save dosyası sorunsuz çalışıyor çok teşekkürler ama multiplayer oynamak istiyorum kaydolmayı detaylı anlatırmısnız satın almadan multiplayer oynamanın bir yolu varmıdır
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 20 Eylül 2015
  2. CumaliBzdmR

    CumaliBzdmR
    Yönetici
    Plaka

    35
    4.646
    9.295
    250
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Oyunu satın almadan multiplayer oynayamazsın.
     
    Türk_Squidward bunu beğendi.
  3. GencKaptanOguz

    GencKaptanOguz
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    27
    144
    21
    85
    Mercedes
    TruckersMP Profili
  4. anilturizmir

    anilturizmir
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    46
    9
    8
    35
    DAF
    TruckersMP Profili
    çevrimiçi profil girişi şifre soruyor arkadaşım..bunuda bir açıklarsan sevinirim..
     
  5. DesertEagle26

    DesertEagle26
    Özel Üye Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    3.106
    3.771
    300
    Kenworth
    TruckersMP Profili
    World Of Trucks üyeliğiniz varsa kendi bilgilerinizi giriniz. Üye değilseniz https://www.worldoftrucks.com/en/join.php buradan steam ile üye olabilirsiniz. Üye olmak istemiyorsanız; şifre soran yerde kullanıcı adını ve şifre alanlarını temizleyerek giriş yapmayı deneyebilirsiniz.
     
  6. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    43
    2.340
    1.964
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Save Dosyası ve konu güncellenledi.
     
  7. realizee185

    realizee185
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    30
    2
    0
    50
    Mercedes
    TruckersMP Profili
    Her oyun sürümü için geçerlimi save dosyası
     
  8. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    43
    2.340
    1.964
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Sadece en son çıkan günceleme ile kullanabilirsiniz.
     
  9. Ayyildiz1905

    Ayyildiz1905
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    38
    74
    27
    50
    TruckersMP Profili
    bende olmadi nedense 2 harita dlc side var ama tek sey yok sus dlc si yok ondanmi olmuyor acaba

    [​IMG]
     
  10. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    43
    2.340
    1.964
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Evet olabilir. Bir de ağır yük DLC si yoksa kabul etmeyebilir.