1. Merhaba Ziyaretçi !
    World Of Trucks Multiplayer Türkiye sitesine katılmak için buradan kayıt olabilirsiniz.
  2. Merhaba Ziyaretçi,
    discord.wotmp.com adresinden discord sunucumuza giriş yapabilirsiniz.
  3. Merhaba Ziyaretçi,
    Steam grubumuza katılıp, yapılan etkinliklerden ilk haberdar olma şansını yakala!

Eklenti (SP) ETS2 : Hazır Save Dosyası V1 - V1+

Konusu 'Eklentiler / Modlar (SP)' forumundadır ve Cemsnbc tarafından 15 Mayıs 2015 başlatılmıştır.

  1. levent38170

    levent38170
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi

    29
    1
    0
    35
    TruckersMP Profili
    banada atarmsın kardeşim
     
  2. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    43
    2.340
    1.964
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Özelden atılmıştır.

    Save dosyasını satmıyorum. Tamimiyle yanlış anlamışsınız.
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 29 Mayıs 2015
  3. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    43
    2.340
    1.964
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Konu güncellenddi. Açık olan şehir ve garajlar ile birlikte indirme linki konuya eklenmiştir.

    Altarnatif link eklendi. Gerekli ve önemli bilgiler eklendi.

    Konuyla ilgili bazı hatalar düzeltildi. Konu resim ile desteklendi.

    Eksik olan garajlar açıldı. Harita yüzdesi arttı. Güncel save linkleri eklendi.

    Konudaki resimler güncellendi. Bazı hatalar giderildi.
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 29 Mayıs 2015
  4. mrtcn12

    mrtcn12
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    25
    33
    3
    65
    DAF
    TruckersMP Profili
    going east dlc olmadan verrmsn
     
  5. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    43
    2.340
    1.964
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    maalesef öyle bir save kayıtım yok.
     
  6. mrtcn12

    mrtcn12
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    25
    33
    3
    65
    DAF
    TruckersMP Profili
  7. no_Antijen

    no_Antijen
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    63
    5
    85
    Scania
    TruckersMP Profili
    arkadaşlar ben attım dosyayı oyun acıldıgınsa otomatık save dosyaları hata verıyo ne yapmalıyım

    arkadaşlar bu save dosyası ıle mp oynarken kullanıcı adı cemsnbc olarak gorunecek degılmı? bunu degıstıremıyormuyuz?
     
    En son bir moderatör tarafından düzenlenmiş: 5 Kasım 2017
  8. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    43
    2.340
    1.964
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
  9. Cemsnbc

    Cemsnbc
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 ve ATS Sahibi
    Plaka

    43
    2.340
    1.964
    220
    Volvo
    TruckersMP Profili
    Konu güncellenedi...
     
  10. no_Antijen

    no_Antijen
    Kayıtlı Kullanıcı ETS2 Sahibi
    Plaka

    63
    5
    85
    Scania
    TruckersMP Profili